Ini Komen Netizen - Apabil Fasha Sandha Biarkan Bekas Suami Cium Mulut Anak




Pasangan Fasha Sandha dan Rizal Ashram atau lebih dikenali sebagai Jejai adalah bekas suami kepada Fasha Sandha yang telah lam berpisah dan kedua-dua pasangan ini membawa haluan masing-masing. Walaubagaimanapun, hubungan mereka berdua masih baik demi kebaikan anak mereka.

Terbaru, pelakon Fasha Sandha telah berkongsi foto anak perempuannya yang berjumpa dengan ayah kandungnya, Jejai. Menerusi kapsyen di Instagram milik Fasha Sandha, dia meluahkan rasa syukur dan gembira apabila melihat momen indah kasih sayang antara seorang ayah dan anak. Walaubagaimanapun, foto tersebut mendapat kecaman dan teguran yang hebat daripada netizen apabila aksi bercium bibir antara seorang ayah dan anak perempuan. Sejauh manakah kebenaran ini?

Tersentuh Lihat Kasih Sayang Ini


Menerusi kapsyen Fasha, dia sangat terharu dan dan tersentuh melihat detik bahagia apabila bekas suami, Jejai datang berjumpa dengan anak mereka. Biar hanya seketika waktu, namun dia berharap agar kasih sayang tersebut kekal untuk selamanya.

Walaubagaimanapun, foto berkenaan telah menerima teguran daripada netizen apabila menyaksikan anak perempuan mereka berium bibir dengan ayahnya, Jejai. Namun ada juga yang meluahkan rasa terharu melihat momen ini.


Takut Sumbang Mahram?


Haram Cium Dibibir?


Takut Anak Tiru Budaya Barat?



Tapi Feeling Itu Pada Orang Dewasa


Anak Kandung Tak Apa



Demi Anak-anak


pelakon ini sempat menjawab pertanyaaan netizen setelah ditanya mengenai hubungannya dengan Jejai. Malah, netizen juga berharap pasangan ini akan kembali untuk bersama. Ini adalah respon dari Fasha Sandha terhadap soalan netizen.


Semoga hbungan baik keluarga ini akan kekal bersama buat selamanya. Bagaimanapun, anak ini tetap anak kandung Fasha dan Jejai. 


Sumber : Fasha Sandha

Comments

Popular posts from this blog

Cara Mengesan Minyak Enjin Tiruan

Doa Yang Diajar Nabi Kepada Anas Bin Malik Sehingga Menjadi Seorang Yang Kaya Raya

Telefilem Arafah TV3