Ikan Mempunyai Perut Besar Disangkakan Mempunyai Telur yang Banyak - Lihat Apa Yang Ada Dalam Perut Ikan Setelah DiSiang.




  Baru-baru ini, seorang lelaki telah kongsikan satu kisah misteri di laman sosial sekali gus membuatkan netizen sangat terkejut. lelaki yang bersama dengan ibunya telah pergi ke pasa untuk membeli seekor ikan untuk di jadikan juadah makan tenghari yang sangat lazat iaitu sup ikan.

 Mereka melihat ikan tersebut yang sedikit " buncit ", kedua-dua beranak ini sepakat untuk membeli ikan tersebut. Mereka menyangkakan perut ikan yang besar itu mempunyai telur ikan yang banyak tetapi hakikatnya adalah jauh tersasar daripada permikiran mereka.

 Sewaktu si ibu menyiang ikan tersebut, dia terlihat seekor ikan kecil pada dubur ikan yang baru dibelinya. Si ibu kemudiannya menariknya keluar, ternyata ianya merupakan seekor anak ikan kecil.



 Lebih mengejutkan, si ibu bukan hanya berjaya menemui seekor tetapi telah mengeluarkan kesemuanya 30 ekor anak ikan daripada perut ikan besar tersebut. Ajaib, pelik dan sedikit menggelikan! Bagaimana anak ikan ini semuanya boleh muat dalam perut ikan tersebut?



 Ini adalah satu perkara yang sangat luar biasa kerana tiada lagi terjadi sebegini. Ikan seperti ini selalunya bertelur dan bukannya melahirkan. Netizen terus memberikan pendapat masing-masing mengenai pengalaman yang dilalui oleh lelaki dan ibunya.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Mengesan Minyak Enjin Tiruan

Doa Yang Diajar Nabi Kepada Anas Bin Malik Sehingga Menjadi Seorang Yang Kaya Raya

Telefilem Arafah TV3